Jouluglögit 12.12. -Jyty Kirkkonummi yhdistyy Jyty espoonseutuun -

26.11.2018

Hei jytyläinen,

Tässä olisi glögi tarjoilu Espoossa, kaikki halukkaat käykää ilmoittautumassa.

Eli syyskokous on nyt sitten päättänyt, että siirrymme Jyty Espoon seudun alaisuuteen tammikuun alusta. Jäsenmaksu pysyy kuitenkin ennallaan, mutta Espoon jyty järjestää matkoja sekä teatteri-iltoja että varmasti löytyy jokaiselle jotakin jos vaan haluaa osallistua. Heillä on myös mökkejä Saariselällä ja Kirkkonummelta löytyy yksi mökki merenrannalla mitä voi vuokrata.

Kaikki Jyty Kirkkonummi ry:n jäsenet voivat halutessaan siirtyä Jyty Espoon Seutu ry:n jäseniksi ja he säilyttävät tällöin Jyty Kirkkonummi ry:ssä saamansa edut (vapaajäsenyys). Jäsenten siirtyminen yhdistyksestä toiseen tapahtuu automaattisesti Jytyn jäsenrekisterin toimesta. Tällöin henkilöjäsenten jäsenyys jatkuu katkeamattomana Jyty Espoon Seutu ry:ssä ja alkavat 1.1.2019 noudattamaan Jyty Espoon Seutu ry:n sääntöjä ja maksamaan Jyty Espoon Seutu ry:n määräämää jäsenmaksua.

.

Jokaisella Jyty Kirkkonummi ry:n jäsenellä on oikeus liittyä tai olla liittymättä Jyty Espoon Seutu ry:hyn. Mikäli Jyty Kirkkonummi ry:n jäsen ei halua siirtyä Jyty Espoon Seutu ry:n jäseneksi, tulee hänen toimittaa kirjallinen eroilmoitus Jytyn Jäsenrekisteriin. Kannatus(eläkeläis)jäsenet voivat halutessaan liittyä Jyty Espoon Seutu ry:n jäseniksi tai Hämeen ja Keski-Suomen alueen senioriyhdistykseen.

Kiitos tästä ajasta ja mukavaa joulun odotusta!

Johanna Helskä